Pages

2009-06-18

Kaip aš keičiau ryšio operatorių...

Taigi taigi, Omniteliui pradėjus savivaliauti ir brukti asmeninius planus, nusprendžiau migruoti į Tele2. Šiuolaikiniame pasaulyje tiek daug galimybių ir alternatyvų, tad labai džiaugiaus, kad niekur nereiks eit ir viską galėsiu susitvarkyti šiuo atveju telefonu. Čia ir klydau, paslydau, kaip pavadinsi nepagadinsi :) Paskambinus kaip ir viską susitariau, bus perkelti visi trys mano turimi numeriai, sutartį atsiųs kartu su kortelėmis, ir net atsiuntė raštą, kurį reikėjo nusiųsti omniteliui. Be to dar pažadėjo, kad pajungs nemokamus pokalbius ir su Vidmantu. Buvau labai sužavėta ir džiaugiaus (kaip paaiškėjo per anksti). Atvežus sutartį reikėjo sulaukti kol bus perkelti numeriai nurodytą dieną. Atėjus tai dienai laukiu laukiu laukiu ogi kaip nepersijungia taip nepersijungia. Po pietų jau skambinam į Tele2, o ten užgieda, kad niekas nieko nedarys, nes pavėlavo atvešt sutartį.... Pyp pyp, o tai kodėl mums niekas nieko iki šiol nesakė??? Gal jiems nereikia naujų klientų? Supykęs Vidmantas parašė laiškelį Tele2. Jau kitą dieną paskambino, atsiprašė, pažadėjo padaryti nuolaidą. Ir tikrai mano džiaugsmui jau kitą dieną norėjo pristatyti naują sutartį, kadangi tuo metu buvau ligoninėje, tai sutartį pristatė pirmą dieną grįžus. Bet kaip paaiškėjo bėdos tuo nesibaigė...
Atėjus pirmajai sąskaitai, pamačiau, kad žadėtų nemokamų pokalbių su Vidmantu nėra. Vėl skambinam, mus išklauso atsiprašo, pažada pajungti nemokamus pokalbius ir peržiūrėję buvusius pokalbius, pažada padaryti nuolaidą, atitinkančią tarpusavyje prakalbėtą sumą. Po kelių dienų sulaukiau skambučio kur man buvo paaiškinta, kad jau Su Vidmantu jau kalbame nemokamai. Taip pat pasakė kiek prieš tai buvom praplėpėję su Vidmantu, ir kad kito mėnesio sąskaitoje bus tokio dydžio nuolaida. Padėkojau už informaciją ir vėl džiaugiausi, kad pagaliau viskas tvarkoj. Deja....
Atėjus sąskaitai, pamačiau, kad žadėtos nuolaidos nėra. Tą kart Tele2 skambino Vidmantas, ir mūsų didžiausiai nelaimei, atsiliepė operatorė, kurios negalima niekaip kitaip pavadinti, kaip didžiausia vėpla. Ji ne tik negirdėjo ką jai sakė, ko jos prašo, bet dar išsityčiojo ir pasijuokė. Po 15 minučių beprasmio pokalbio Vidmantas padėjo ragelį. Tada jau griebėmės šiaudo, paskambinau senam pažįstamui, kuris dirba Tele2. Jis pažadėjo padėti ir tai padarė, dėkui jam. Po dienos kitos sulaukiau labai malonios moters skambučio, pasitikslino dėl problemos, dar kartelį atsiprašė, pažadėjo dar didesnę nuolaidą. Ir sutarėm, kad perrašys Vidmanto numerį mano vardu, ir net nereiks važiuot sutarties pasirašyt. Taip pat pasiūlė išsisaugoti jos numerį, kad kitą kartą prireikus galėčiau tiesiai jai skambint, mat jie stengiasi kad vadovų tokios problemos nepasiektų :) Mąsčiau, kad gal neverta saugoti to numerio, juk problemos kaip ir turėtų baigtis, bet po tiek kartų, jau ėmiau nebepasitikėti, tas išsisaugjau. Ir ne veltui....
Atėjus dar kito mėnesio sąskaitai, ką gi matome. Žadėta nuolaida yra, ir netgi didesnė, bet Vidmanto numeris vis dar jo vardu, aš su juo kalbu nemokamai, tačiau jis su manimi kažkodėl mokamai. Rrrrrrr... Ir vėl skambinu, dabar jau tuo išsisaugotu numeriu. Deja ta maloni moteris atostogauja, bandau paaiškinti situaciją atsiliepusiai merginai. Ji pažada pasitikslinti ir perskambinti ir nesumeluoja. Ir vėl gaunu pažadą, kad viskas bus sutvarkyta. Praėjus mėnesiui, vėl gavus naują sąskaitą, žiūriu ir sunku patikėt... Vidmanto numeris jau užrašytas man, tačiau ar jis su manimi kalba nemokamai lieka neaišku. Ir vėl skambinu, man jau net nepatogu, bet dar įstengiu kalbėti maloniai. Ir vėl gavau pažadą, kad pasitikslins ir sutvarkys. Tai buvo prieš pora dienų. Teks laukt kito mėnesio ir kad ir kaip sunku tikėtis, kad pagaliau visos problemos baigsis :)
Įspūdis toks, kad Tele2 sugeba vienu kartu išspręsti tik po vieną problemą, bet baisiau tai, kad bespręsdami vieną problemą, jie pridaro dar daugiau bėdų.

No comments: