Pages

2007-10-03

Troleibusai

Rytas, aš labai skubu, nesinori vėluoti. Deja man prieš pat nosį nuvažiuoja troleibusas ir dar pustuštis, kas retenybė :( Laukiu kito ir jau bijau kad vėluosiu, aišku jis atvažiuoja sausakimšas. Dažniausiai į tokius net nebandau lipti ir laukiu kito, bet šį karto teko grūstis, labai jau nenorėjau vėluoti. Įlipant galvojau, kad na gal aš ir dar viena panelė stovėjusi šalia tilps, bet mano nuostabai tilpo gerokai daugiau žmonių. O kai ta panelė, papriekaištavo ją grubiai stūmusiam senukui, gavo tokį atsakymą, kad pašiurpau. Garbaus amžiaus žmogus pareiškė "aš ir noriu tilpti ir kokie čia stumdymaisi, tu ką niekada truliku nevažiavai!!!" Tuo metu labai norėjosi kažką pasakyti, bet buvau likus be žado... Niekaip nesuprantu keletos dalykų, kodėl reikia grūstis būtent į tą troleibusą, prieš 5 min. juk nuvažiavo pustuštis. Kiek teko važiuoti panašiu metu, tai lygiai taip pat po kokių 5-10 min. atvažiuoja ir vėl pustuštis troleibusas. Taigi žmonės ne pirmą dieną važiuojat, ir ne kiekvieną dieną pramiegat žadintuvą, kodėl visiems reikia būtent to vienintelio troleibuso???? O antras dalykas, kur paprasčiausias žmogiškumas??? Pirmą ar ne pirmą kartą važiuoju troleibusu koks skirtumas, bet įsmeigta alkūnė į nugarą ir plius pasipiktimas, kad ko čia pyksti, man yra žemiau žmogiškumo :(

3 comments:

Anonymous said...

Nu, Raimonda, perspaudi - savaime suprantama, jog rytais gali nervai nelaikyti, taciau polemizuoti elementaria takto stoka iki 'zmogiskumo' kvescionavimo (prilyginant nusikaltimui zmonijai), sakyciau labai jau reikia but uzpykus uz ta alkune, tarp menciu ibesta.. ;)

ps.: o gal tas diedukas, kaip ir pati, tiesiog 'labai nenorejo paveluoti'... :P

raimonda said...

Nu jo sutinku, viska kas vyksta ryte, galiu perspaust :) Kadangi aš bevelyčiau ryte eiti į darbą savom kojytėm, tada niekas nedrįstų man sugadinti nuotaikos ar pažeisti mano asmeninę erdvę :))))) Juk Kaune visos mano gyvenamos vietos buvo tokiu spinduliu, kad galėčiau pasiekti univerą pėsčiomis :)

P.S. Vėlavo ar ne, ne mano problema, turiu savų pakankamai, bet jau tada reikėjo nutaisyti nuskriaustojo veidą, mandagiai atsiprašyti :)

Anonymous said...

siandien kiekvienas kovoja uz savo buvi, jei nekovosi alkunem ar kaip kitaip ...taip ir liksi tarp atsilikusiu... o kas nori buti atsilikes (siuo atveju pasilikes...) nors is karto galiu sau ir priestarauti - juk viskam yra zmogiskumas...ane?

Geros nuotaikos!!!