Pages

2008-04-03

Maxima gali apvogti

Kolega šiandien persiuntė laišką, kuris man priminė tokią pačią situaciją ir netgi tame pačiame prekybos centre (Mindaugo Maxima). O buvo taip: užbėgau trumpam per pietus apsipirkti, kasininkei padaviau 100 Lt. , grąžos gavau 20 Lt. mažiau nei man priklausė. Kai pasakiau kasininkei, ji ramiai uždarė kasą, pasikvietė viršininkę ir apsauginį, ir ramiai nieko man net nepaaiškinus pradėjo perskaičiuoti kasos pinigus. Negaliu pasakyti kiek tai užtruko, bet man atsibodo ten stovėti, berods nemažai buvo prikaupus. Pinigus perskaičiavo du kartus ir, įsitikinę jog kasoje 20 Lt per daug, atsiprašė ir gražino mano pinigėlius.
O štai kolegos atsiųstame laiške žmogui nepasisekė labiau. Jis padavė 200 Lt., o grąžą gavo kaip iš šimto, ir perskaičiavus kasą jam nieko negrąžino, kadangi kasoje nebuvo 100 Lt pertekliaus. Jis tik vėliau iš pažįstamo teisininko sužinojo, kad "Jeigu išgirsite atsakymą, kad jie jums nieko neskolingi iškvieskite policiją, kad surašytų įvykio protokolą ir duokite tuos šūdžius į teismą. Po tokios procedūros jei jie nepajėgs įrodyti, kad jūs davėte mažiau pinigų, privalės jums grąžinti sumą kurią nurodėte."

Tai va būkime atidūs ir visuomet patikrinkime grąžą ypač Mindaugo Maximoje :)

1 comment:

Vytenis said...

Man panašiai buvo ukmergės maximoje. Aišku, man ir 10Lt buvo, gaila, tad prasidėjo smagi procedūra - ji pradėjo skaičiuoti pas apsauginius, aš pas juos stovėjau. Apžiūrinėjau patalpas, jie sako: žiūrėk, kaip ji skaičiuoja, o jei nusuks.. Atsakiau, kad man tas pats, jei negrąžins kviesiu policija. Nu žodžiu ji ten paskaičiavo, paskaičiavo, parodė skaičiuką apsauginiui. Suma ten nė iš toli nebuvo panaši kurią turėjo apsauginis ant lapuko. Pinigus atgavau ir variau savo reikalais, gaila tik papildomai sugaišto laiko.